فقط تو بخوان!

 

سلام!

از حالم مپرس ،

چیزی میان فاصله سکوت پنجره و بغض آسمانم.

از پشت پرچین نگاهت،

نگاهم را به میهمانی باکرگی چشمانت بردی و حالا...

دلم منتظر عروس لحظه های سبزی است ،

که با اسبی سپید،

به سوی خاطرات از یاد رفته اش می تازد.

هی... تو برده از من قرار!

هر از گاهی هم نیم نگاهی به این  زخم خورده ی نیمه جان بینداز!

 

آن روزها که هنوز بودی و بودنت را بودنی ترین وجود هستی می دانستم،

چه می فهمیدم از این درد بی علاج؟!

رفتنت چنان آتشی به جانم زد،

که بود و نبودم را سوزاند !

 

یادت هست؟

روز آخرین قرار را می گویم...

من و تو و باران و بهار،

دست در دست هم بودیم و دستهامان بوی عشق می داد،

دکلمه های من  و گیسوان تو که در باد ،

پا به پای کلماتم می رقصیدند!

 

یادم هست!

داشتم شعر" بی بی سرما" را می خواندم که ناگهان،

هوای دستم سرد شد!

خوب که نگاه کردم دیدم،

تو و باران و بهار ،

آن طرف تر از حس گم شدن،
سوار بر باد نابلد به سوی ناکجا در حرکتید.

 

تو رفتی و من ماندم و یک شهر "بی کسی"!

راستی خاتون!‌

چه کسی قاب چشمان آینه سانت را از چشم های زنگاربسته من  دزدید؟!

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
President Evil سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://opinion.persianblog.com

اول از همه سلام!
خاتون٬ خاتون و همه ی خاتون های گیتی! رابطه ی شما با دزدی چیست؟ هیچ وقت نشنیدم و ندیدم که اعلام موضع کنید در برابر این هجمه ی اتهامات (به زعم برخی) اثبات نشدنی... دیگر سراپرده ای نیست که مخفی کنندتان در پس آن و پدرسالاری که گیسوان کوته شده تان را ببرد...
و من به تو می گویم خاتون: ای ناز خاتون... مصائب مسیح و عمر نوح را بر درگاه انسانیتم می آویزم تا بدانی که انسان که بر دو پا می رود قادر به تحمل هر چیزی هست. تو خواه باور نکن ولی من هستم...

سارا(سایبان عشق) دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

مثل پرواز!
مثل رفتن....
همه ی خاطرات ...
آن روزهای شیرین بودن و ماندن ...
من هم پر می کشم تا آن سوی آسمان های هستن! می روم شاید پرنده ای باشم در ورای ملکوت دل!
خاتون زندگی پری رویان....
فرشته ی دل بانوان دو عالم...
آنجا شاد خواهیم زیست......
...........................................
سلام داداش مهدی گلم.
چطوریایی؟
کجایی جوون!؟
با امتحانا چه کار می کنی؟
شادی تو آرزوی قلبی منه
موفق باشی داداشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد