ملا نصرالدین



« ای برادران مسلمان٬ هنگامی که سخن خنده داری از من شنیدید و دهن خود  را به هوا باز کرده و چشم ها را بر هم نهاده آنقدر قاه قاه خندید که از خنده روده بر شدید و به جای دستمال چشم ها را با دامن خود پاک کرده و لعنت به شیطان گفتید... گمان نکنید که به ملانصرالدین می خندید ... ای برادران مسلمان٬ اگر می خواهید بدانید که به که می خندید٬ آینه را دستتان بگیرید و جمال مبارک خود را تماشا کنید...»


میرزا جلیل قلی زاده - روزنامه ی ملانصرالدین

شماره ی ٬۱ هفتم آوریل ۱۹۰۶ میلادی

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا (سایبان عشق) دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.ir

ملانصرالدینم بهلولی بوده واسه خودشا!!!

sina شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارین.
مطالب زیباتون رو خوندم

آوا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.eshghemankojayi.blogfa.com

سلام.به منم سر بزن.لینکت کردم

آوا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.eshghemankojayi.blogfa.com

من آپم

ج جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
من جیم 6 ماهه ازدواج کردم و چون پدر نداشتم همه خرج عروسی به عهده خودم بود
یه کار داشتم که ورشکست شدم و الان با 40میلیون بدهی من ماندم و همسرم تنها و هیچ کس خبر ما رو نمی گیرد
به هر دری که فکر کنین زدیم ولی نتیجه نگرفیم آخری به این نتیجه رسیدیم که از مردم کمک بگیریم
هرکس که این پیام ما رو می خواند برای رضای خدا هرچقدر که دوست دارد به ما کمک کند
با این کارتان باعث می شین زندگی دو جوان از هم نپاشه
به خدا ما حتی توان یه وام گرفتن هم نداریم
هیچ کس به ما وام نمیده. همه به فکر سود گرفتن هستن
هرکس این پیام را می خواند از 1000تومن تا هرچقدر که دوست دارد به این شماره کارت واریز نماید
و بدانید با این مبلغ شاید برای شما چیزی نباشد ولی مشکلات یک خانواده را حل می کند.
این شماره کارت را برای شما می گذارم
اگر در توانتون هست از ما دریغ نکین
6221060322381439
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد